Personvernserklæring

Personvernerklæring for actabibelskole.no

Dato for sist oppdatering: [Dato]

Vi tar personvern på alvor, og denne personvernerklæringen forklarer hvordan vi samler inn, bruker, deler og beskytter personlig informasjon som samles inn gjennom nettsiden "actabibelskole.no". Ved å bruke denne nettsiden, samtykker du i praksisene beskrevet i denne erklæringen.

Innsamling av personlig informasjon

Vi samler inn personlig informasjon gjennom søknadsskjemaet på nettsiden vår. Denne informasjonen inkluderer navn, e-postadresse, adresse, telefonnummer og andre relevante opplysninger som er nødvendige for behandlingen av søknader.

Anonym brukerdata

Vi samler inn anonym brukerdata for å forbedre brukeropplevelsen på nettsiden vår. Dette inkluderer informasjon om brukernes kilde (f.eks. Google-lenke eller direkte besøk), land, og hvilke undersider som blir besøkt. Disse dataene er ikke knyttet til en bestemt bruker.

Bruk av innsamlet informasjon

Den innsamlede informasjonen brukes utelukkende til formålet med behandling av søknader og kommunikasjon med søkerne. Vi deler ikke denne informasjonen med tredjeparter.

Oppbevaring av informasjon

Personlig informasjon som samles inn gjennom søknadsskjemaet oppbevares så lenge søkeren er aktiv ved vår skole. Dataene blir slettet etter at søkeren har fullført skoleåret.

Rettigheter og kontroll

Søkere har rett til å be om å få tilgang til, rette eller slette personlig informasjon vi har samlet inn om dem. Du kan kontakte en av våre ansatte på [e-postadresse] for å be om sletting av data eller for andre personvernrelaterte spørsmål.

Kontakt oss

Hvis du har spørsmål om denne personvernerklæringen eller vår behandling av personlig informasjon, vennligst kontakt oss via [e-postadresse].

Endringer i erklæringen

Vi forbeholder oss retten til å oppdatere denne personvernerklæringen når som helst. Endringer vil bli kunngjort på denne nettsiden, og den reviderte erklæringen trer i kraft så snart den er lagt ut.

Gunnar Warebergsgt. 15, 4021 Stavanger

Tlf: 51 84 21 60 (Sentralbord, IMI)

Epost: acta@imikirken.no

Sosiale medier